Detaliczny sklep z alkoholami

Czy detaliczny sklep, sprzedający alkohole jest opłacalny? Okazuje się, że tak. Przykładem może być właściciel takiego sklepu prowadzonego w jednej z dzielnic z Łodzi. Po roku prowadzenia sklepu właściciel uzbierał już tyle pieniążków, że zamierza otworzyć drugi sklep w innej dzielnicy miasta. W sklepie na jednej zmianie pracuje dwóch pracowników, a sklep otwarty jest sześć dni w tygodniu do późnych godzin. Co jest powodem sukcesu? Przede wszystkim doskonałe zaopatrzenie sklepu, w którym znajdują się stale artykuły dla osób mniej i bardziej zamożnych. Artykuły są dostarczane przez centralę, albowiem sklep jest sklepem franszyzowym. Dzięki temu właściciel nie musi martwić się o poszukiwanie dostawców i negocjowanie z nimi cen. Może wybierać sobie towar i określone jego ilości spośród szerokiej oferty, jaka znajduje się na stronie internetowej franczyzodawcy. Finanse sklepu są całkiem spore. Wydatki do koszta zatrudnia pracowników, opłacenia wynajmu lokalu, podatków oraz ubezpieczenia sklepu i pracowników. Trzeba płacić także za ochronę sklepu realizowaną przez dużą firmę ochroniarską. Sklep sporo zarabia, zwłaszcza w okolicach weekendów. Właściciel tak odpowiednio dobiera ofertę i ilość towaru, aby było najwięcej tych towarów, które są szybko sprzedawane, a równocześnie aby nie zabrakło artykułów wyższej jakości, dostępnych dla zainteresowanych klientów. To sprawia, że sklep ma stałą, zadowoloną klientelę.