Prowadzenie biura rachunkowego to ogromna odpowiedzialność. Należy działać sprawnie dla klientów. Przede wszystkim potrzebna jest w tym fachu wiedza którą należy cały czas aktualizować. Jednak otwarcie biura również musi być potwierdzone pozwoleniami. Jednym z nich jest licencja którą uzyskuje właściciel biura. Jest to rodzaj egzaminu który należy zdać pozytywnie w instytucji państwowej, w Warszawie. Pytania są z dziedziny księgowości które potwierdzają wysoki poziom wiedzy danej osoby i fakt że jest ona gotowa świadczyć usługi innym w tym zakresie. Uzyskanie licencji ma ogromny wpływ na poszukiwanie klientów oraz ich opinie. To pozwala klientom na większe zaufanie tym bardziej że chodzi tutaj o pieniądze i sprawy poufne firmy. Licencjonowane biura mają większy popyt i co najważniejsze mogą poszerzać swoją działalność o kolejne usługi. Wystarczy że tylko właściciel uzyska licencję, natomiast pracownicy mogą mieć szkolenia czy doświadczenie księgowe. Licencja jest zapisana w dokumentach i służy przez wiele lat. Kiedy następuje kontrola z urzędu skarbowego czy innej państwowej instytucji to licencja jest pierwszym dokumentem jaki należy okazać. Musi być ona legalna, potwierdzona i opłacona. Coraz więcej tworzy się biur rachunkowych w kraju i dlatego ludzie pozwalają sobie na wyrobienie licencji.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply